Bilder från December

 
 
Landskapsbilder eller naturbilder är inte riktigt min grej, jag tycker det är vackert men får oftast inte till det i kameran som jag vill. Kanske något att öva på, men intresset räcker inte dit. Dock kollar jag på det mer som "bakgrunder" till en porträttfotografering, jag kan se olika miljöer som jag fastnar för, men då vill jag gärna fota en person. 
 
Men så ibland händer det, som bilderna ovanför från innan jul, då det var så vackert ljus att jag inte kan låta bli. Sooolen, åh vad fint det var att se den efter gråaste november. Vad jag njuter nu när den är framme (bara för det är det molnigt idag) och snart snart snart är det vår! 
Amanda, Fotografier | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Verkligen superhärligt ljus :) Vill också fota där igen :P

Upp