Prag dag 1

Så efter mycket om och men har jag en del Prag bilder klara, tog sin lilla tid, var ju där för en månad sen cirka. Mer exakt den 17 Oktober så åkte jag, mamma och storebror iväg från Arlanda. Pragresan var en födelsedagspresent till mamma från oss.
 
Men så i alla fall, på fredagen när vi kom fram där vid 17 - 18 tiden så verkade jag inte ta en endaste bild faktiskt.. 
 
Eller nu ljög jag, jag hitta en på mobilen
 
En Amanda med väldigt tillfälligt lila hår som dricker en första öl på uteservering. 
 
Så första kvällen i Prag så checkade vi in på hotellet, sen strosade vi "på stan" och tittade inte lite i affärer, åt tjeckisk middag på en uteservering och drack lite öl. Sen gick vi runt och tittade lite på Karlsbron med. Så mycket turister vid Karlsbron, inte klokt, så fullt och jätte jobbigt. Men bron var var väldigt mäktig och Prag väldigt fint. 
 
haha vart ju väldigt kortfattat det här, men det kommer fler bilder och mer berättande för dag 2 och dag 3 sen. 
Resor | |
Upp