Läsa och så

Det blir inte mycket bloggande eller bildfixande just nu, hade en riktigt sväng där med att bara redigera bilder, nu har jag gått övre till att lösa böcker konstant om kvällarna. 2½ vecka kvar till Sverige och jag upptäckte för en vecka sedan att jag har en massa böcker jag inte läst. Böcker blir ju lätt tungt och tar mycket plats när man ska packa ner sig själv i två väskor x 23 kg. Några sådana superfavoriter kommer få följa med, men en del måste jag tyvärr få lämna vidare till någon annan. Riktigt skönt är det i alla fall, att bara få försvinna i en bok, älskar att läsa.
 
Just nu läser jag Game of Thrones, 3dje boken del 2 Blood and Gold. Har riktigt kommit in i böckerna nu, som jag kände var tunga och läsa förut, just för allt som händer och alla karaktär, men nu har jag flyt. Enda problemet är väl att när jag läst ut denna kommer jag nog bli riktigt sugen på att köpa nästa del som jag inte har... Får kanske ta mig an bokaffären på flygplatsen och köpa med mig.
 
 
 
En liten bild kan jag ju bjuda på från instagram, inget med böcker att göra men våra mumsiga vårrullar vi gjorde i söndags. Så himla bra och gott. Måste göra igen snarast.
 
Amanda | |
Upp