Svårt att sitta still

Just nu ser det mest ut så här hos mig hela tiden, pysslar med någonting jämt om kvällarna. Nu senaste har jag slipat och målat om en gammal byrå jag fått av mamma. Fick bli lite tjusiga ränder på sidorna. Ska införskaffa lite knoppar nu bara och sen är den klar! Dock känns det lite vedmodigt, då jag har gillat projektet, men får hitta något nytt. Ska i alla fall klä in mina lådor i köket lite, med en fin vaxduk jag köpt och sen omplantera mina kryddor i köket som växer så det knakar. 
 
Vet inte varför det blivit så här på senaste, kanske för att jag har ett stillasittande jobb, men när jag kommer hem har jag ganska svårt att sitta still. Vill gärna kolla på film/serier men måste göra något samtidigt, förut har det varit fint med att hålla på med mobilen men nu räcker det inte till. Så då har det blivit städande, slipande och målande samtidigt. Även mycket sorterande i mina skåp. Härlig känsla. 
 
Spännande och se sen när jag är "klar" med inredningen av lägenheten, om jag får något underfunnet lugn i kroppen eller om jag pysslar med annat, får bli mer träning då helt klart. Jag har inga större problem med min rastlöshet, får mycket gjort, men det blir inte så mycket redigerande av bilder... Och har en del bilder att redigera. 
 
Får försöka slå igång sommarprat och gå igenom nu under helgen där jag inte har något direkt planerat. Härligt! 
 
 
Amanda | |
Upp