Kom igen nu då

Nu har jag kommit hem och befinner mig hemma hos mamma i Sverige igen. Himla mysigt att komma hem till alla syskon och djuren, dock är jag grymt besviken att det knappt är någon snö. Ligger lite drivor men ja, mest är det grått på backen, trist. Får hoppas det hinner komma nu medan jag är hemma.
 
Bloggen har fått sig en liten uppdatering nu, känns väldigt bra, är så nöjd med loggan! Blev riktigt överraskad igår med och fick en laptopväska med loggan på! Häftigt.
 
 
Sen något annat som är kul är att jag har ett litet fotojobb imorgon, eller ja, uppdrag kanske man ska kalla det. Ta lite porträtt på ett par syskon här i byn. Återigen synd att det inte är någon snö, men ska nog lyckas hitta en fin miljö i alla fall.
 
 
Nu ska jag fortsätta vänta på att cyberphoto's lunchrast är slut så jag kan ringa och fråga varför min beställning inte går igenom....
 
 
 
Amanda | |
#1 - - Fotograf Annie:

Vad roligt med ett fotojobb :)
Tråkigt att ni inte heller har snö, jag hoppas det kommer snö till jul.

Skönt att vara hemma i Sverige ett tag :)

Upp