söndagsbabbel

Det här med att hålla i gång bloggandet gick ju inte så bra som jag har tänkt mig alls, blev lite för mycket helt enkelt. I fredags blev jag presenterad för mitt nya team jag ska flytta över till i November. De är så jäkla många jämfört där jag sitter nu, och mest danskar... Spännande.

Igår var vi iväg på ett Nordic event här i Dublin där det fanns lakritsshottar och korv med bröd och räksallad, tog dock ingenting av det. Men hade en väldigt trevlig kväll och blev presenterad för massa nya danskar och jag gick runt och frågade vilket team alla jobbade på. Haha. Det här med att lära nya människor tycker jag är himla kul, så spännande tid som kommer nu.

Det som känns lite aningen stressande (läs jätte) är att tanken är att jag ska gå över om två veckor (inte bestämt helt än) så nu behöver jag se till att någon kan ta över mitt nuvarande jobb samtidigt som jag måste lära mig ett helt nytt konto. Men det ska bli kul, gillar när det händer mycket och speciellt nya saker.

Förövrigt glömde jag ju självklart kameran hemma igår, så inga bilder blev det där. Och annars är söndagar den värsta dagen i veckan, fy asså. Det enda bra med idag är att vi ska äta Bex mormors hemlagade kroppkakor till middag. Där har vi vardagslyx deluxe.

Sådär jag, söndagsbabbel från mitt håll avklarat.



Sen regnar det ju idag också.
Amanda | |
Upp