Det här med o döpa inlägg är inte min grej.

Min vän Jake klagade igår på att jag inte bloggat på en vecka. Han har lite för läskig koll. Så jag har tänkt och tänkt och tänkt på vad jag ska skriva. Komma på något intressant och viktigt.

Istället snubblade jag över mitt bild arkiv och vet inte varför jag valde dessa tre att ta med här, men så blev det.

Bästis-Emmi och jag på Malta 2006, sådär schysst solbrända. Det är kul när man tittar på bilderna att det ser ut som om vi hade riktigt roligt under vår 3 veckor språkresa, medan vi egentligen mådde skitdåligt pga hemmet vi blev placerade i. Men det är historia nu. Tack o lov.



Annie och jag upptäckte vårat gemensamma intresse för foto i 2008, och här är en fotosession där Annie fotade mig.

Och en helt vanlig bild jag tagit på mig själv, haha. Också taget under 2008, hur långt är inte mitt hår här? Skulle vilja ha den längden nu ungefär.

 

Och när vi ändå är inne på temat mig, jag fick jobbet!! JAG FICK JOBBET!! :D

Iiiiih. Så nu ska jag bli Teamleader! Fan vad ballt det känns.

 

Amanda | |
#1 - - emmi:

<3 grattis! gillar din nya banner! killen längst ner till vänster påminner lite om twilight-pat? haha.

#2 - - Fotograf Annie:

Vad roligt, grattis till det nya jobbet som teamleader :D



Nostalgi att se bilden från vår första fotografering tillsammans. :)

Upp