Nytt utseende

Nu jävlar har jag pillat och lagt fotokollage pussler i en vecka, nu kan ni se resultatet, inte helt nöjd än. Men mitt tålamod står inte ut längre, tryck F5 om ni inte kan se det nya.

Har haft en riktigt mysig söndag med Bex och Karin, vi var ute och gick nere på södra sidan av Dublin, tittade lite i affärerer, drack kaffe och åt sushi lunch. Kameran fick stanna hemma. Haft med den så mycket på senaste att axelen behövt vila lite. Får träna mer axlar på gymmet tror jag för att orka med...

Denna veckan har bestått mest av jobb och gym. Börjat på en utbildning via jobbet om Service Management. Väldigt intressant. Imorgon har jag en arbetsintervju, vi får se hur det går. Gymmet går bara bättre och bättre med, älskar att leka biff bland de andra biffarna. Även om mina musklar i köttstil snarare skulle vara kycklingvingar. Men nu har klyckling vingarna blivit rätt starka i alla fall.

Okej nu blev det lite allmänt babbel, vill mest visa härliga solbilden jag tog efter att jag tittat på när Hampus klippte sig (fy fan vad tråkigt det är att titta på när någon klipper sig, även om de ser ut som en potta).

 

Bara för att det är så härligt att kunna lägga upp jäääääääätte stora bilder tar vi en på Hampus med

Visst är han snygg? Har typ 10000 bilder på Hampus då jag fotat honom för att fixa lite bilder för en portfolio åt honom. Så hojta till om ni vill se fler! Kommer nog dyka upp några favoriter under veckan.

 

 

Amanda | |
#1 - - Fotograf Annie:

Vad snyggt det blev :D

Upp