Du vet det löser sig.

Jag har sådan jobbig mellanlängd på mitt hår just nu. Känns som om jag haft det en evighet och det aldrig går över den där magiska gränsen. För ett tag sen fick jag lust att klippa av håret igen, men jag är ju så sugen på långt hår igen. Typ som bilden här nedan, ungefär så skulle jag vilja ha nu med, minus rakluggen.

Torsdag idag, veckan har gått snabbt. Himla skönt, helt okej arbetsvecka har det varit med. I eftermiddag har jag Service Management training och ska försöka hinna med och traina på mitt nya team idag med.

 

Halloween nu till helgen och det blir nog en liten utgång. Provade utklädnad igår, ska bli kul. Det är en tävling imorgon på jobbet för bästa utklädnad (det är så kul att Halloween är så allvarligt i Dublin) men jag tror jag kommer skippa det. Sitta och sminka sig 4.00 på morgonen känns inte så lockande, sen ska jag till gymmet direkt efter jobbet för att träffa min tränare för att gå igenom en ny rutin och köra. Vill inte skrämma ihjäl henne, eller svettas smink direkt.

 

Påtal om gym, har jag känt att vågen visat lite för mycket på senaste, sen har jag ju slagit vad med mamma också om vem som är smalast när jag kommer hem på julsemester. Så nu blir det hårda tag. Gymvanan är inne men nu har jag precis ändrat min kost också. Inge socker alls och mer protein och fett. Ska köra det stenhårt till min födelsedag som är om cirka 5 veckor och sen får vi se hur det blir. Taggad till max. Dock är suget för choklad så himla stort.

Amanda | |
Upp