Tre hattar istället för tre kanter.

Godmorgon! Söndag och efterl ite slappande ska jag jobba några timmar. Var ledig i fredags, det var så himla skönt, sov 12 timmar. Sen spoilade jag mig själv hela dagen. Fantastiskt. I väg och se på fotboll, hem, föra, ut och dansa, efterfest hos vänner, hemma igen 9 på morgonen. Superpigg och överlycklig på livet. Sov i två timmar bara och sen var jag på g igen.

 

Men det hela slutade i att jag igår kväll däckade kl 10. Men rätt nöjd var jag ändå, hade så otroligt kul hela fredagen. Perfekt dag. Så här fin var jag klädd igår när jag sprang runt hemma och hade mitt egna disco:

3 hattar är bättre än 1?

 

Något jag älskar med att jag jobbar så mycket är att jag kan släppa det helt om helgerna, bara slappna av och ha kul. Inga oroskänlsor eller stress. Ne nu ska jag ta o fixa mig en feting omelett till frulle.
Amanda | |
Upp