You're my tetris

Så mycket att tänka på på jobbet nu att mitt huvud snurrar kring det konstant, hinner knappt tänka på bloggen. Istället spelar jag tetris på Facebook som avkoppling. Livsfarligt, vill bara bli bättre och får lika bra tider som de andra men det går för sjutton gubbar inte!


Googlade Tetris och fick fram den här bilden. Hur söt är den inte? Skulle kunna vara jag och Theo eftersom vi inte gör annat än spelar Tetris just nu. Och han är så rackarns mycket bättre än mig så det är inte rättvist alls.

Just nu längtar jag som en tok till fredag då jag och Bex drar över till London över helgen! Ska bli så sjukt jävla fränt! Strosa runt på Dublins gator med bästa vännen, äta london-mat, kolla london-saker och gå på musikal. Känns så perfekt att komma i väg på lite nöje nu när hjärnan varit fullpressad på jobb. Måste komma ihåg att ladda kameran och tömma minneskorten, här ska turist-fotas!




Amanda | |
#1 - - Cat:

Miss you sweetheart :)

Upp