Lycklig i själen

Igår hämtade vi upp bästa Otto på flygplatsen och drog en taxi ner till Woolshed. Titta vad lycklig jag ser ut!

Otto kanske ser lite obekväm ut, men han är bara lycklig han med. Lovar. Vi drack öl och signade upp oss för kareoke men missade vår sång. Opsie. Himla rolig kväll och ska nu bara umgås och ha kul med Otto hela kvällen.

 

Dock kunde jag ju inte låta bli och bli blödig under kvällen då Hampus påminde om att han flyttar tillbaka till Sverige om två veckor. Otto och Hampevante är mina finaste grabbar. Men nu har de pinky promised att den dagen när jag kommer tillbaka jag med ska de möta upp mig på flygplatsen... i string kallingar. Man kan ju tro att idén var från mig, men de kom på det helt själva och en diskussion om att vaxa röven innan dess kom på tal. yikes. Även om det är svårt så blir jag nog kvar här ett tag till, har ju mina super pinglor som jag inte lämnar i första taget.

 

Ne, nu ringde Otto precis på dörren, ska se vad vi gör idag. Ikväll är det julfest med jobbet.

 

Amanda | |
Upp