Stand there and watch me burn.

Kom hem för en stund sen efter att ha knallat runt på stan ett tag. Mat var det enda jag fick med mig hem.

 

Vet inte hur många gånger jag fick höra på stan att jag är lik Rihanna, fick även höra Lady Gaga. Måste ha att göra med min frisyr då jag inte tycker jag är särskilt lik nån av nämnda brudar. Rihanna har jag fått höra förut också men Gaga var nytt. En stund senare mötte jag en kille med samma frisyr som mig. Jag undrar om han också får höra att han är lik Rihanna?

 

EDIT: Vi var ute och dansade i fredags, när jag står och väntar på Cathrine i baren känner jag hur någon blåser mig i håret. Ryter lite åt honom. Snart står två andra grabbar och börjar klappa min snagg. Och vet ni vad? Jag blev kallad Rihanna, IGEN. Vad är det här?

Amanda | |
#1 - - emmi:

åh tufft! är ju värsta komplimangen ;)

#2 - - Isabella:

Håller med Emmi! och skitsnyggt är det!

Upp