Med skrik utanför

Sitter just nu ute på balkongen vår helt solo med en kopp kaffe i handen och hör från vänster vrålen från arenan där det spelas rugby (tror jag) och från höger hör jag lite schyssta gatumusikanter. Solen skiner och det känns himla bra.

 

Vaknade kl 8 imorse och började städa efter gårdagen, en himla trevlig kväll, ska berätta mer om den sen. Ringde och väckte Cathrine vid 10 när jag hade tråkigt, är inge kul att vara vaken själv. Mötte upp henne och så kilade vi ner och handlade en himla massa mat tillsammans. Så nu är kylskåpet proppfullt av massa gott. Känner mig inspirerad att laga mat. Blev en tidig middag idag iform av pitabröd med kebabkött, salsa och sallad i. Mumma.

 

Ska alldeles strax promenera bort i solen över till Cathrine som bara bor 5 min bort, fantastiskt och titta på film, sen vill jag även mysa ute på hennes tack, tror jag drar med mig kameran och fotar lite så att ni får se.

 

Sen fyller även min mamma år idag. Grattis mamma!


och jag har bokat flygbiljetter hem, om 17 dagar landar jag i Sverige med blandade känslor. Känns lite läskigt att komma hem efter att då varit borta ett halvår.

Amanda | |
#1 - - Kausti:

Grattis Amandas mamma!

Upp