I hope it gives you hell.

Igår var vi ut till Clonsilla, som vanligt, hoho. Vi var på den lokala klubben o såg det heta livebandet. Det är ett coverband som bara kör gamla rockgodingar. Mina favoriter som fick mig att hoppa extra var när de spelade, the killers, blink 182, Green Day och Journey.  Efter de hoppade några in i en taxi för attt fortsätta in till stan när jag och Bex gick hem till Robin för att spela xbox. Vi spelade, snackade och tittade film. Perfekt lördag, när jag insåg att jag inte kunde hålla mig vaken till filmen var det dags att åka hem.

Idag blev vi lite chockade när vi inte vaknade förräns 1. Handlade mat som alltid på söndagar och sen har vi bara myst hemma.

Vi smälte choklad som vi doppade jordgubbar i. Nom nom som man säger.

Vi har ingen tv hemma.. Vilket många reagerar på, men vi klarar oss fint med våra datorer och dessutom känner vi folk med projektor. Sen tittade vi på "The Last song" ska bli en reccension på den asså.






























Sen var vi tjejiga som få och la ansiktsmask. Jag fascineras lika mycket varje gång över att jag inte kan röra ansiktet och tycker det är oerhört intressant. Jag lägger inte ansiktsmask så ofta...


Amanda | |
Upp