Fototriss: Porträtt

Först när jag såg veckans tema för fototriss tänkte jag spontant: "Wiho, här har vi verkligen mitt tema, det här kommer gå så jäkla smidigt". Sen kom jag fram till att det var det svåraste någonsin. Jag älskar att fota portätt, vilka skulle jag välja? Har dividerat med mig själv och dessa tre blev det till slut. För fler porträtt besök Fototriss.

Börjar med ett självporträtt taget för cirka två veckor sedan då jag fortfarande var blond.


Ett av mina favorit portätt på min lillasyster tagen i Järvsö sommaren 09.


Hade en familjefotografering med mina grannar i slutet av sommaren. De är så vackra alla fyra och bilderna blev kanon fina. Alla har underbart blåa/gröna ögon som lyser in i kameran.
Fotografier | |
#1 - - ViDu:

Vilka fina porträtt. Svårt att välja favorit men sin syster får min röst.

#2 - - Marie:

Åh vilka fina porträttbilder, det på dig själv är ju skitsnyggt!!!

#3 - - Helena Kulle:

Bilden på dej är riktigt snygg, gillar "close-uppen".

Härlig kontrast med det röda läppstiftet.

Ha det fint.

/Helena

#4 - - Margareta:

Vilka fina porträttbilder du har fotat. Den på dig själv är riktigt bra. /Made

#5 - - jeanette:

Bra bilder alla tre, men tvåan får min röst. Söt tjej.

#6 - - Jah Hollis:

Fina porträttbilder alla tre. Och det skulle kännas orättvist att välja någon framför de andra.

#7 - - Mona:

Jättefina foton alla tre. Favoriteten blir fotot på dig. Härlig närbild. Lippstiftet ger en underbar färgklick.

#8 - - Mitt i Fågelsången:

Fina alla 3. Måste jag välja blir det det på dig.

#9 - - Jenny:

Tre väldigt mysiga porträtt tycker jag. Gillar speciellt mittenbilden, på grund av den vackra färgtonen.

#10 - - Angelica - Personlig fotoblogg:

grym blogg! :D

#11 - - Julia:

Jätte fin blogg!!:)

#12 - - Mattias:

Riktigt bra bilder det här.

#13 - - Jonas Lindelöf:

Riktigt trevliga porträtt!

#14 - - Tant Malin:

Underbart intensiv blick du fångade på din lillasyster! Bra gjort!

Ha det!

#15 - - eva-marie:

Fantastiskt fina porträtt!! Arbetar du som fotograf eller? Ha en skön kväll.

#16 - - Sussilusen:

Otroligt vackra bilder och du har en snygg blogg också

#17 - - Petra:

Gillar bilden på din syster jättemycket, de andra också!

#18 - - Kjell E:

Tvåan är bra, nästan Henke Larsson som ung, inga jämförelser i övrigt

Upp