Fototriss: Spetsigt

Ett spetsigt hustak.


En spetsig näbb på en kyckling.


Spetsigt små nyutslagna blad.

Här är mitt bidrag till fototrissens tema spetsig. För fler bidrag gå in på fototriss här.
Ha en bra och fototrik söndag allihop!
Fotografier | |
#1 - - Mia:

Vilka fina bilder , fågeln är så söt

#2 - - Jenny:

Jättefina bilder!

#3 - - Pialotta:

Tre fantastiska bilder. där spetsigheten finns i alla tre..

Ha de gott/Pialotta

#4 - - Anna:

Snygg triss!

Jag gillar bilden på kycklingen skarpt! :)



Ha en fin söndag!

Kram Anna

#5 - - Majsan:

Härliga bilder.. men kycklingen blev ändå min favorit..

#6 - - Mari:

Superfina bilder med spets på!



Ha en bra dag!!

#7 - - Bokmalen:

Kycklingen är väl för söt!!! ;)

Kramen, Maria

#8 - - Amanda:

Vilken fin triss och du visar olika spetsar, alla vackra var för sig. /Amanda

#9 - - Maria:

Vilken söt liten kyckling. Gillar det spetsiga fönstret på första bilden, verkligen originell form.

#10 - - Mitt i Fågelsången:

Fågeln får min röst - så söt!

#11 - - Randi:

Sista bilden blir min favvis. Underbar bakgrund som harmonierar med motivet och skärpedjupet är perfekt!

#12 - - christina:

underbara bilder du bjuder på! kycklingen är helt ljuvlig!

#13 - - hea:

Åhhh. så sött, den andra bilden rör ju om hjärtat, love it :D

Hoppas din nya vecka blir finfin

#14 - - Jah Hollis:

Fin sammansättning av triss du har fått till. Och har man en liten kyckling med, ja då måste den bara bli en favorit. :-)

Upp