Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag, del 3







Fototrissen kommer lite sent idag men bilderna togs tidigare. Jag har umgåts mycket med min minsta lillasyster. Vi plockade blommor och hoppade studsmatta. Riktigt mysigt och så har min dag sett ut.  För fler fototriss bidrag gå in här.
Fotografier | |
#1 - - Milla:

Lite bus i blicken där..så fina bilder!

#2 - - Mats:

#3 - - Mats:

Jomen det var väl värt att vänta på den sista bilden. Action!!!!!!

#4 - - CiliaH:

Sista bilden är en solklar favorit!

#5 - - Anna:

Fina bilder!



Den sista bilden fångad rörelse och liv! Blir min favorit :)



Sov så gott!

Anna

#6 - - Bosse:

Javisst, den sista bilden på den lilla tjejen är ju makalöst bra. Jag försöker hitta de rätta superlativerna för att beskriva den, men bilden säger mer än alla ord jag kan komma på. Ett litet mästerskott helt enkelt. Det är en sån där bild som jag gärna skulle låna och lägga ut på min blogg, bara för att den är så BRA och tjejen ser så full i sjutton ut. :-)

#7 - - lilalili:

Vilka härliga bilder där den sista är en solklar favorit!

Ha en riktigt skön vecka! Kramis

#8 - - Annies Fotoblogg:

Du har blivit finalist i min tävling.

http://anniesfotografier.blogg.se/2009/may/sju-finalister.html



Röstningen på de sju finalisterna pågår fram till den 10 maj. Lycka till :)

#9 - - Mamma med kamera:

Läckra bilder. Jag tycker egentligen att alla tre är mycket bra. Det blir mer liv i den mittersta eftersom den lutar lite, än om den hade varit rak och den sista har, som de flesta här kommenterat, fantastisk rörelse och ett bra djup med suddig förgrund och bakgrund, för att inte tala om minen!

#10 - - Lasseivomma:

Fina bilder samtliga, men trean är bäst, vilken glimt

#11 - - Peter:

Hej, vilka fina bilder får hålla tidigare talare med att den sista bilder tilltalar mig mest, en riktig liten trollunge :) Har också hunnit att vädra studsmattan, ett modernt vårtecken. Visst är det skönt med vår. Och det är ju mycket roligare att ta kort på blommor än på snöslask..

#12 - - Bella:

Vilket helt underbart foto! Alla tre är vackra men det tredje vinner med en milslängd!

#13 - - Gärdsmygen:

Tredje fotot är så suveränt!!! Vilken tjej!

#14 - - Cissi:

Fina bilder där den sista är en solklar favorit. Så härlig bild!

#15 - - Bobo:

Vilka underbara bilder! Du har verkligen fångat farten i bilderna.

Trean blir min favvo =)



Ha de gott & tack för orden hos mig =)

#16 - - Emma:

Riktigt bra bilder! Vilken kamera använder du?

#17 - - Annies Fotoblogg:

Sabina ser ju fullständigt galen ut på sista bilden. Söt. :P Du har en söt syster, det kanske ligger i släkten? ;P

#18 - - AKO:

Vad kul att ha så unga syskon! Det är verkligen lek och bus i bilderna, men det är den andra som jag tar som favorit. Den visar lite på en förundran över naturen som jag gillar. :)

Upp