Fototriss: Något kärt, något tryggt och något varmt



En kär gammal vän som kommer med gratulationer på sin födelsedag.


Att gömma sig i storebrors trygga famn (från den stygga kameran).


En liten valp som kan värma sig i mattes trygga famn.

För fler fototriss bidrag klicka här.

Jag hade så gärna viljat tillägna den här fototrissen till min mamma för att hon är det finaste jag vet och förtjänar all uppmärksamhet i världen idag. Nu är det så att jag är längst ner i landet medan min mamma är uppe i norr. Inga många bilder på min kära mamma har jag att passa in till  temat heller, men en annan gång. Fast nyss ringde jag och berättade att jag älskar henne. Litet men något.

Fotografier | |
#1 - - Mia:

Jättefina bilder!!

Mia

#2 - - lilalili:

Underbara bilder där jag tycker mest om den andra!

Ha en skön söndag! Kramis

#3 - - Nilla:

Vad fint!

#4 - - Bokmalen:

Fina bilder du bjuder på!! Förstår känslan av att inte ha mamma nära... Jag har samma problem... med att bo långt ifrån... Hoppas du har en fin dag!!

Kramen, Maria

#5 - - werali.se - en fotoblogg:

Fina bilder! Tvåan gillade jag bäst =)



Ha det gott!

#6 - - Anna:

Mycket fina bilder!!

Snygg helhet med s/v!



Din andra bild är obetalbar, men jag tycker även mycket om den sista :)



Ha en fin kväll!

Kram Anna

#7 - - Alvis Wile:

Tjusigt tjusigt. Bilderna är i sig jättefina, men i det här fallet måste textverktygets triumfer särskilt nämnas. En röd tråd som håller ihop det hela, det tycker jag är viktigt om trissen ska ha någon mening.

#8 - - christina:

Jätte snygga bilder, jag kan inte välja en favorit det får bli alla!!!

#9 - - Photomix:

Fina bilder!

#10 - - Majsan:

Vilka sköna bilder och härliga tolkningar :)



Passar på att önska fortsatt skön söndag och en härlig kommande vecka.

#11 - - Pialotta:

Underbart vackra foton du visar i trissen.. din tvåa får en extrapoäng av mig.. så gott och kärt och tryggt:-) Ha de fint/Pialotta

#12 - - kaxi:

Riktigt riktigt snygga bilder! Ettan är oslagbar med blomkrans och tvåan inger sådant förtroende och den sista ... sådan söt vovve som bjuder på värme.

#13 - - Jah Hollis:

Fina bilder du visar på veckans tema. De är bra allihop med ett litet plus för mittbilden.

Upp