Fototriss: Baksidor







Svårt tema på fototriss den här veckan. Fick leta länge i arkivet vill jag lova men till sist hittade jag tre.
För fler baksidor klicka dig in på Fototriss.

Fotografier | |
#1 - - paula:

Sista ser svävande ut.... Härligt foto...

#2 - - Irrhönan:

Åh, vilka fina baksidor du hittade!

#3 - - Marie Carpe Diem:

Sista bilden är lite trollsk om också läskig. Ser ut som enbent.

#4 - - strömma:

Vilka fina bilder.

Den sista var härlig.



Natthälsningar

strömma

#5 - - foto CHIP:

Och vilka fina bidrag du hittade! Jag fastnar för den sista - man vill nästan följa med ... :)

#6 - - Danne:

Första bilden är nog den jag gillar mest.

Om du har svårt att hitta bilder i arkivet, testa att ta nya :)

#7 - - Emma:

Mittenbilden skapar en nyfikenhet. Vad tittar de på, vinkar de adjö till Pappa kanske? Det var en riktigt fin triss du fått till, alla tre bilder var jättefina!

#8 - - Mitt i Fågelsången:

Visst var den svår! fick oxå gå till mitt arkiv..



Känner längtan i fönsterbilden - den blir min favorit!

#9 - - sarah:

Snyggt, speciellt sista bilden =)

#10 - - milla:

Härlig triss. Jag gillar din sista bild. Den kollade jag länge på. Den är fascinerande.

#11 - - Amanda:

Tre jättefina baksidor två med rörelse, en riktigt bra triss. /Amanda

#12 - - Ulrica:

Riktigt fina foton... Där trean ändå sticker ut. Med raska steg nästan lite ovan jord går hon målmedvetet. Slängkappan böljar... och min fantasti har snart skenat iväg. Kul!

#13 - - lilalili:

Vilka underbara bilder i din triss! Den andra väcker min nyfikenhet och blir min favorit!

Ha en skön söndag!

#14 - - Znogge:

Den sista bilden är kanon!

#15 - - Robert:

Första bilden var fin, precis i ögonblicket.

#16 - - Sarah:

Hejhej Amanda :) Du håller också på med fototriss ser jag :D Sarah från Kristianstad här, väldigt fina bilder har du. Inte bara veckans fototriss utan överlag. :) Kram

#17 - - Christer:

Oj! Den sista bilden är riktigt häftig!

#18 - - Marie:

Fina bilder där även jag tycker att den svävande flickan är helt otrolig!

#19 - - Jah Hollis:

Fina baksidesbilder och speciellt den nedersta.

#20 - - Spock:

Oj! Lite konstnärlig kvalitet!

#21 - - Majsan:

Kikar in på Dina baksidor.. Sista bilden är helläcker!

#22 - - Fia:

hahah många tycker om mig;P ja flyger i väg;)

Upp