Fototriss: Speglingar



En tydlig spegling på mig själv ute på på solskenspromenad.



Vacker sol som speglar sig i min lilla systers ögon. Kanske man även kan finna mig där om man zoomar in lite?



Här speglar sig solen och himmelen i vattenpölarna på stranden nere i Kristianstad.

Här ovan är mitt bidrag till fototriss för denna vecka som är speglingar. För fler bidrag: www.fototriss.blogspot.com
Fotografier | |
#1 - - Christer:

Den första gillar jag för att den är rolig, den sista för färgen, men min favorit är syrran. Skärpan och fokus på ögonen, snyggt jobbat!

#2 - - Ida:

Härlig triss. bilden på din syster är jättefin!

#3 - - Susanne:

Härligt kreativa bilder! Ögonspeglingen blir min favorit=)

#4 - - Nollan:

Kul triss där första bilden är lite häftig med det blå och kalla ljuset i spegeln och det lite varmare röda mot väggen. Porträttet på syster är också trevligt med skärpan klockren i ögonen. Sista bilden har en härlig stämning och leker lite med skärpedjupet. Favorit - tvåan tror jag!

#5 - - vigfus:

Haha, fjortisposen är underbar i spegeln. :)

#6 - - SofiH:

Men oj, taaack så jättemkt! :)



Bilden på din syster, wow! riktigt bra!

#7 - - Emil:

snygg portträtt bild på syrran, de korta skärpedjupet gör att man söker sig direkt till ögonen, snyggt gjort..

Upp