Fototriss: Kraft

Bloggen krånglar lite för mig. Kan inte lägga upp nya bilder, så nu kommer några bilder som jag visat ganska nyligen men som jag ändå tycker speglar veckans tema på fototriss, kraft. Gå in här för fler bidrag.


Lillebror som använder all sin kraft för att göra sina glädjetjut.


Jag tycker det är en ordentlig kraft som kommer ut ur Fias ögon här.


Den här bilden av Malin skriker kraft och det känns som om hon ska hoppa hit och slå mig närsomhelst.
Fotografier | |
#1 - - lilalili:

Det är verkligen kraftfyllda bilder i din triss! Jag gillar dem alla tre!

Ha en skön söndagskväll! Kramis

#2 - - Cissi1:

Bra tolkning och fina bilder.

#3 - - Ulrica:

Verkligen snygga bilder! Och visst utstrålar de kraft - så att det känns:)

#4 - - Irrhönan:

Häftiga porträtt!

#5 - - Anna:

Verkligen snygga!

Och de utstrålar kraft så det känns!

Min favorit blir din andra bild - den utstrålar kvinnokraft också! :)



Ha en fin kväll!

Kram Anna

#6 - - NatureFootstep:

nja, jag fäste mig vid den tredje bilden. Ett väldigt vackert porträtt, lite av snödrottningen i Narnia. :)

#7 - - Fotsteg i Rabatten:

blev väldigt förtjust i den tredje bilden. :)

#8 - - Johanna:

Ooh, Twilight ;) Keep up! Jag vill också göra något blekt :) Vet du när du kommer hem än? Såg du det jag skrivit till dig på Facebook om mitt lilla födelsedagsfirande? :)

#9 - - Lissen:

Babykraften är den underbaraste, vilken gullig lillebror. Tjejkraften på den sista bilden är verkligen kraftfull!!!!

Härliga bilder du tagit!!!!

Ha det så gott!

Upp