Fototriss: Färgkontraster







Veckans tema på fototriss är färgkontraster. Här är mitt bidrag. Brukar skriva en beskrivning efter varje bild, men denna vecka får bilderna tala för sig själva. För fler bidrag gå in på fototriss här.


Fotografier | |
#1 - - Anna:

Oj, vilken underbar himmelsbild

#2 - - Solvarma Irene:

Hej!



Sköna kontrastbilder, den sista ser väldig läskande ut.



Skön söndag önskar jag dej



Irene

#3 - - Dahlarna:

Fina kontrastbilder! Gillar den lila & vita vöerst bäst! Läcker bild! Ha en fortsatt skön helg!

#4 - - isabels värld:

Fina bilder!! Den översta bilden blir min favorit.

#5 - - m:

Fina bilder! Tycker bäst om den mittersta bilden.

#6 - - Sofia:

Jag gillade mittenbilden bäst, jag skulle vilja dricka en kopp te och skåda den vackra himlen (IRL så att säga :)

#7 - - Mari:

Jättefina bilder....ja, de talar för sej själva.



Ha en bra dag!!

#8 - - annette:

Toppenfina bilder, mittenbilden blir min favorit!



annette

#9 - - Fröken Mita:

Härliga bilder den sista röstar jag på.

#10 - - lilalili:

Underbara kontraster, speciellt i din mittersta bild!

Jag önskar dig en skön söndag!

#11 - - Eva-Lena:

Härliga kontrastbilder, där den översta blir min No one! Ha en fin söndag/E-L

#12 - - princexswe:

Vackra bilder och fina kontraster. Mittenbilden blir min favorit. Eva

#13 - - Mia:

Himmel bilden är fin tycker jag.

#14 - - Nettan:

Din andra bild var vackrast, påminner lite om en av mina.

Ha det gott Nettan

#15 - - Amanda:

Hej Amanda din sista bild blir min favorit, men samtliga var fina färgkontraster. Amanda

#16 - - Pialotta:

Ja du, beskrivningar är inte alls så tvunget.. bilderna och kontrasterna talar sitt eget språk:-)

Flickan där ett riktigt konstverk.. är det kanske självporträtt?

Ha de med dina bär och frukter.. fin bild den oxså:-)

#17 - - Robert:

Fina bilder alla tre, diggar bild nummer 2 mest :-)

#18 - - whatthefuckdotcom:

nr 2 blir favorit, vacra färger och härligt ljus

#19 - - Anki N:

Mysiga bilder. Gillar nog första bilden bäst, den lever.



Anki N

#20 - - Anna:

Din andra bild blir min favorit, mycket vackra färger och härligt ljus!



Ha en fin söndag!

#21 - - Fia:

Vad kul att du har tre så väldigt olika bilder. Alla bilderna är tilltalande, men den första är häftig med den dramatik den förmedlar. Det blir min favorit här hos dig.

#22 - - Annika Lund:

Mmmmm så gott det ser ut på den sista bilden. Det får bli min favorit eftersom jag är så hungrig just nu.

Ciao Annika

#23 - - Randi:

Mums...den sista bilden ser frestande ut.

Samtliga bilder är läckra och kreativa.

#24 - - Birgitta:

Härliga bilder!

Ha en skön söndagkväll!

Kram Birgitta

#25 - - jeanette:

Läckra bilder du bjuder på. Härliga färger.. väljer nummer två.

#26 - - Ninni:

HEJ! Fina bilder! Jag gillade mittenbilden bäst, vilka varma sköna färger!

#27 - - Johanna M.:

Skorstenen mot himlen var en härlig kontrast, bäst av de tre tycker jag. =)

Upp