Fototriss: En stad







Jag vet inte fall jag sagt det förut, men Stockholm är min favorit stad. Det finns många vackra platser i Sverige, men inget som mitt kära Stockholm. En stad är veckans fototriss och det blev ett självklart val för mig. Tror jag har tre mappar med bara Stockholms bilder. Så de här tre bilderna är tagna vid tre olika tillfällen och tre olika platser i Stockholm. För fler bidrag gå in på Fototriss.


Missade att det var meningen att man skulle gissa staden, ber så hemskt mycket om ursäkt.
Fotografier | |
#1 - - marie roxbro:

Håller med Stockholm är en fin stad....snygga bilder/marie

#2 - - milla:

Åh... Jättefina bilder. Snart ska jag besöka din stad. Då lär min kamera hänga med. Ha det gött.

#3 - - Dahlarna:

Vackra bilder från Stockholm! Min favorit blid idag är mittenbilden! Riktigt fin! Ha det så bra!

#4 - - princexswe:

Fina Stockholmsbilder. Mittenbilden gillar jag bäst

#5 - - kadermo:

Underbara Stockholmsbilder, gatubilden från Gamla stan är så fin.

#6 - - Proforma:

Jättefina bilder! Den sista fastnade jag för!

#7 - - Marie:

Stockholm så klart - hänger på ovan...

#8 - - eva b:

Var ska man annars bo?? Första bilden, vad har du haft för objektiv?? Är ute efter lagom fish effekt, och det ser jag att du har där!



Underbara bilder, höll jag på att glömma!! Stadshuset i motljus är min favorit!

#9 - - Nordqvist.cc - Fotoblogg:

Fina bilder :-)

#10 - - Mari:

Fina bilder från Stockholm. Sista bilden är min favorit.



Ha en bra dag!

#11 - - lilalili:

*Underbara bilder från Stockholm. Bilden på stadshuset blir min favoritbild!

Ha en skön söndag! Kramis

#12 - - Eva-Lena:

Fantastiska bilder på Vackra Sthlm, håller med Sthlm är vackert.... Sakta vi går genom stan, text Monica Zetterlund, poppar upp i mitt huvud :)



Ha en fin söndag/E-L

#13 - - Marie Carpe Diem:

Åh min stad, Stockholm. Vilka fina bilder du presenterar. Sista bilden är toppen :-)

#14 - - paula:

Fina bilder.. tredje blir min favorit.

#15 - - carina:

Sitter här och sjunger på allsångsångslåten Stockholm i mitt hjärta.

Gillar din bild från gamla stan.

#16 - - Mad World:

Stockholm är en vacker stad och vackra bilder gör ju inte det hela sämre.

#17 - - Moas:

VIlka härliga stockholmsbilder.. längtar dig.. =)

#18 - - Irrhönan:

Vackra bilder - speciellt tvåan!

#19 - - Wickan:

Äntligen en stad jag kände igen i Fototriss! =)

#20 - - Pialotta:

Håller med dig om att vår huvudstad är vacker:-) Finns trots allt en massa andra riktiga paradis oxså:-)

Ha de gott/Pialotta

#21 - - Amanda:

Klockren huvudstad Stockholm. /Amanda

#22 - - Anna:

Absolut jättevackra bilder av Stockholm! :)

Din sista bild blir min favorit - den är otroligt vacker!



Ha en fin söndag!

Kram Anna

#23 - - Milla:

Ja Stockholm är en vacker stad och här var det underbara bilder!

#24 - - Avsändare Margareta G:

Vilka vackra Stockholmsbilder, stämningsfulla och den sista lite annorlunda än de man brukar se.



/Avsändare Margareta G

#25 - - Jah Hollis:

Där fick man inga poäng för att man gissade rätt. Jag håller med om att Stockholm är en fin stad och det är dessutom fina bilder du tagit. På bron till Skeppsholmen har jag gått några gånger.

#26 - - Veronica:

Stockholm är en underbar stad och jag längtar ofta dit. Underbara bilder, särskilt den från Gamla Stan :)

#27 - - Proforma:

Jättefina bilder! Den sista fastnade jag för!

Upp