Fototriss: Bokstaven T


Taggtråd


Tatuering



Tårta

I veckans fototriss så ska man ta bilder antingen på bokstaven F eller T. Jag valde bokstaven T och här ovan är mitt bidrag. För fler gå in på här. Denna söndag är det även tävling på fototriss och man har chans att vinna en reflexskärm, super kul.
Fotografier | |
#1 - - annette:

Härlig tolkning på T, tatueringen på får bli min favorit, så skön bild!



annette

#2 - - Irrhönan:

Vilka kontraster; jag fick obehagliga associationer mellan taggtråden och tatueringen, och så tårta som belöning kanske :-)

#3 - - Fröken Mita:

Tårta älskar jag den bilden håller jag mig till. Ha det bra

#4 - - lilalili:

fina bilder där taggtråden blir min favorit.

Ha en skön söndag! Kramis

#5 - - Kadermo:

Gillar taggtråden allra mest, för isn enkelhet och klarhet.

#6 - - Eva-Lena:

Fina bilder i din triss! Favoriten blir taggtråden, enkelt & snyggt! Tatueringen får dock mitt bonupris för den är bara såååå söt :) Ha en fin vecka/E-L

#7 - - Jah Hollis:

Det var varierade t-bilder och snyggt fotograferat därtill. Tårtan känns stämningsfull trots avsaknaden av de kulörta färgerna.

#8 - - Kerstin:

Fina bilder alla tre. Gillar taggtrådsbilden. :)

Ha det gott.

#9 - - Gunvor:

Alla tre bilderna var superfina på T temat. Taggtråden får bli etta idag.Med tatueringen o tårtan på delad andraplats.

#10 - - princexswe:

Klockren triss. Men taggtråden får min röst, så fin bild i sin enkelhet. Eva

#11 - - Pialotta:

Taggtråden.. älskar just den bilden.. det där måste jag tänka på om jag ser en dylik ute där:-)

#12 - - Synne.:

Här har dvdfilmen med den gamla serien Tårtan gott under stora delar av veckan. Så sista bilden blir min favorit.

Kram Synne.

#13 - - Annika Lund:

Klockren triss du har fått till. Tårtan är perfekt. En mycket bra bild ur alla synpunkter så det blir min favorit.

Ciao Annika

#14 - - Tant Malin:

Finast var din tårtbild! Två förväntansfulla ögon i bakgrunden gör bilden riktigt häftig!



ha det bra!

#15 - - Elin:

fin blogg !

allt bra med dig ? :)

#16 - - Karin:

Rolig kombination av T bilder. Tatueringen är nog min favorit. Ser nygjord ut!?

Ha en fin kväll! Hos mig är det också T-tema.

/ Karin

#17 - - TrädgårdsTuristen:

Fina bilder, framförallt tatueringen. Men varför är det plast på? Nygjord kanske? Men tårtan blir favoriten. Ha en fin vecka.

#18 - - Baronessan:

tänk att taggtråd kan bli så vackert.

#19 - - Millhunter:

Jättefin triss!!

Tårtbilden var superläcker!!

Blir min favorit



Ha det gott



Maria

Upp