Fototriss: Rutigt


Ett rutigt nät för ögonen.


Ett rutigt staket.


En rutig kjol.

Veckans fototriss är rutigt. Såhär blev det för mig, kände för svartvitt. För fler bidrag gå in här.
Fotografier | |
#1 - - Gunvor:

Jättesnygga bilder i svartvitt! Och rutigt var det!

#2 - - Ulrica:

Snygga bilder där det första porträttet var lite extra... mycket snyggt.

#3 - - susanne lindén:

Jättefina bilder! Den första blir min favorit.

Ha det gott!

#4 - - Kadermo:

Första bilden är bara för underbar. Snygga triss över huvudtaget.

#5 - - Megera:

Snygga bilder och även att de var svart/vita. Den sista blir min favorit, för hon ser ut att vänta på någon.

#6 - - Nilla:

Vilka snygga bilder!

#7 - - Amanda:

Snygga svart vita foton, alla väldigt bra. Floret på hatten är kanske det ovanligaste. /Amanda

#8 - - jomabivi89:

Härliga bilder. Favoriten är nog bild nr 2. Ja visst är svartvitt härligt ibland.

#9 - - Majsan:

Mycket vackra bilder. Här är svårt att välja favorit.

#10 - - Fotograf Annie:

Åh vilka fina bilder :)



Du får skicka lite till mig, har typ inte fått en enda :P

#11 - - Jah Hollis:

Snygga bilder alla tre. Och du lyckades få med människor på bilderna med veckans tema, vilket känns lite som en bedrift.

#12 - - Anette:

Gillar alla dina rutiga bilder fast den första mest!! /Anette

#13 - - Sara:

Mycket fina svartvita bilder alla tre måste jag säga. Ettan blir dock min favorit där rutmönstret verkligen ligger i fokus. Stämningsfull bild!

#14 - - Susanna:

Vackra bilder, du är jätteduktig. Jag väljer den första till favorit.

/Susanna

#15 - - kaxi:

Snygga bilder! Den första är min favorit. Undrar vad hon tänker? Leendet är hemligt.

Upp