Fototriss: Hett


En het tomatsås


Hett blir det när man dansar och extra med lite alkohol i kroppen.


En het grill ger bäst effekt på maten.

Veckans tema på Fototriss är hett, och nu längtar man verkligen tillbaka till de heta dagarna vi hade för några veckor sedan. Nåja, man håller tummarna inför midsommar, under tiden har jag roligt att fota regndroppar. För fler fototriss bidrag klickar du här.
Fotografier | |
#1 - - foto CHIP:

Fina och varierade bidrag och nog ser det hett ut på alla bilderna. Min favorit blir den nedersta bilden. Gillar ditt spel med skärpan i bilden :)

#2 - - Bosse:

Finfina tolkningar och läckra bilder.

:-)

#3 - - Kadermo:

Fina, variationsrika bilder. Så du fotar regndroppar också, jag väntade mig en regnvåt triss. Så blev det tvärtom.

#4 - - Jah Hollis:

Fina trissbilder alla tre, men i mittbilden kan man känna hettan efter dansandet (och alkoholen som ju värmer inifrån). :-)

#5 - - marie roxbro:

snygg triss...gillar mittenbilden

#6 - - lilalili:

Jättefina bilder alla tre i din heta triss!

Ha en skön söndag! Kramis

#7 - - Pärleporten:

Dina bilder gillade jag skarpt! Den med tomatsoppan blir min favvo denna gång, men det var svårt att välja en...

Ha en bra vecka!

#8 - - Barbro S:

Mycket fina bilder med hetta i. Tredje bilden gillar jag bäst med alla färgerna.

#9 - - Amanda:

Hett värre, så bra du har varierat din triss. Kanon. /Amanda

#10 - - Erik "Semlan":

Verkligen snygga foton! :-) Härligt dansfoto, där suddigheten är precis lagom för att dölja personerna, så de kan gömma sig i anonymiteten. Ja, nog blir det hett och svettigt efter några dansanta timmar ;-) Grillfotot får mig nästan att börja längta efter grillmat. Fina färger, och oskärpan i djupet får i alla fall mig att undra vad det ljusa på grillen är för mat, fläskkött?! En het tomatsås är bra till mycket, vitsigt dubbeltydigt. Gillar reportagekänslan i dansfotot och färgerna, väljer det. Fin triss!

#11 - - Artlover:

Mmmm, här var det hett. Den sista bilden blir min favorit, gott och hett:-)

Det var länge sedan jag kommenterade hos dig. Men nu är jag här igen.

Ha en fin söndag.

#12 - - Pialotta:

Underbar hetta i dina bilder Amanda.. Dansbilden där det går hett till blir en klar favorit:-) Det är sväng och liv i den bilden:-) Ha de gott/Pialotta

#13 - - Nilla:

Snygg triss. Grillat med en het tomatsås, inte dumt alls.Och härliga färger också.

#14 - - Majsan:

Tar en titt på Dina tolkningar av hett. Helt underbara! Dansbilden är skön.

#15 - - christina:

Fina bilder allihop. Gillar den sista bäst!

#16 - - Mitt i Fågelsångenngen:

Heta tomatsåser gillar jag!!!! Önskar bara att mina barn gillade det oxå så jag slapp göra två varianter...

#17 - - Joella:

Härlig festkänsla! Min favorit var nr 3: snyggt fotat!

Upp