Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag







Jag gör ett försök att vara med i Fototriss. Ungefär så här såg det ut när jag vaknade imorse. Tycker det är himla mysigt att dricka te i vårat köksfönster.
Fotografier | |
#1 - - Marie Carpe Diem:

Mysigt att sitta och kika ut på kylan samtidigt som man kan värma sig inomhus med en rykande kopp te. Fin fin triss. Må gott.

#2 - - Emma:

Fina bilder, ser mycket trivsamt ut :)

#3 - - Vera:

Vilka fina bilder :) Mycket bättre att sitta inne när det är trist och grått utanför!



/Vera

#4 - - Artlover:

Vilka mysiga bilder. Det vilar typiskt söndag över dem, slappt och skönt med en kopp te. Bra!

#5 - - http://lilalili.blogg.se:

jättehärliga bilder...och så skönt att vakna sakta på morgonen...Hoppas du får en skön kväll...Kramis

#6 - - Znogge:

Vilka naturliga bilder!

#7 - - Synne.:

Vilken härlig serie.

Visst är det gott att dricka te när man har en fin utsikt.

Jag väljer inte en favorit utan tar alla tre, för de hör ihop.

Kram Synne.

#8 - - Hanna:

Hej!

Riktigt fin triss med mycket känsla i. Ha en bra vecka.

#9 - - TrädgårdsTuristen:

De hängde ju ihop jättebra bilderna, i ett tema. Ser trevligt ut att sitta i en fönster och kura ihop sig över en kopp té. Men man blir ju lite nyfiken på vad du tittar på. Ettan är min favoritbild.

#10 - - Carro5344:

Roligt med ett tema i temat. Ser ut som en trevlig morgon. Min favorit blir sista fotot

#11 - - Smamman:

Härliga bilder. Vilken snygg tekopp du har ;-)

#12 - - Jah Hollis:

Ja, det ser ju lugnt och avslappnat ut.

Upp