Fototriss: Fel sak på fel plats


Det kanske är svårt att se vad som har hänt här, men det är nämligen så att det skedde en liten olycka när en vän skulle färga håret på mig förut. Istället för färg på håret så hamnade det på väggen.





Här fuskade jag faktiskt lite. En blomma hör ju inte hemma i kylskåpet direkt.


Hihi, den är så söt. Busungarna försvann en stund och kom sedan tillbaka med byxorna på huvudet och tröjerna på benen. Snacka om fel sak på fel plats. Tyvärr dålig kvalitet här, men det beror på att jag var tvungen att ta kort på en framkallad bild.

Veckans fototriss är fel sak på fel plats och här är mitt bidrag. Gå in på Fototriss du med och kolla in andras bidrag.


Fotografier | |
#1 - - Anna:

Jag gillar din första bild (trodde först att det var kattmat, torrfoder ;)

Men sista bilden är bra söt den också på ett annat sätt.. Svårt att välja!



Ha det gott och kika gärna in hos mig!

#2 - - MammaRussin:

haha.. vilka sötnosar... busungar!!



sista kortet vinner min röst..



kram:)

#3 - - Synne.:

Hej på dig.

Sista kortet vinner utan problem hos mig.

Kram synne.

#4 - - Birgitta:

Härliga bilder, jag tycker 3an vinner.

Ha en skön kväll. Kram Birgitta

#5 - - AKO:

Den var ju rolig den med barnen. Jag tror att alla barn någon gång känner ett behov av att ta på sig kläderna på fel ställen. Jag fastnade dock mest för hårfärgningsbilden för jag har varit med om samma sak flera gånger. Jag brukar numera kolla extra noga så att det inte blir färgfläckar på golv eller väggar.

#6 - - Millhunter:

Vilka söta busungar!

Jag gillar bäst din första bild - hade nog aldrig kommit på vad det var för någonting själv.

Ha det gott/Maria

#7 - - @nemonen:

Jag gillar den första bilden. Coolt men inte för dig kanske då färg inte är det lättaste att få bort. Hoppas det gick få bort coloreringen på kaklet.

#8 - - Ida:

Din första bild är snyggast! din sista är sötast :)

#9 - - Anna Hammar:

roliga bilder, den sista blir min favorit. Tack för kommentaren hos mig.

#10 - - Zippo:

Tackar för kommentaren.

Hittade många snygga bilder här hos dig och till råga på allt så blev jag hungrig :-)

Men om jag nu skall hålla mig till ämnet så var ju bild numero 1 den klart vassaste.

Helt underbar, enligt mig i alla fall.



Ha det gott.



/Zippo

#11 - - Proforma:

Tack för din kommentar hos mig!

Den första bilden hade jag aldrig kunnat gissa vad det var. Den bilden är riktigt snyggt fotad! Busungarna är charmiga :)

Ha det gott!

Upp