Fototriss: Doft


Min favoritdoft är helt klart nybakade bullar. Det luktar varmt och sött i hela huset och är alldeles underbart.


Behöver jag ens säga något om bebisar? De luktar så underbart rent på något sätt.



Sen har vi ju självklart blomsterträdgårdar också. Någonsin varit i Bergianska trädgården i Stockholm? Verkligen värt att besöka. Dofter av blommor träd och olika kryddor möts. Fantastiskt

Kolla in andras fototriss bidrag på doft här.

Fotografier | |
#1 - - http://lilalili.blogg.se:

mmm...jag tycker den lilla bebisen är alldeles, alldeles underbart söt ;)

Ha en skön eftermiddag! Kramis

#2 - - Synne.:

Tre doftande bilder. Klarar inte av att välja.

Kram Synne.

#3 - - Artlover:

Tittar in hos dig igen. Fina bilder som doftar här.

Ha det.

#4 - - Birgitta:

Babysar och bullar, luktar godast, men får jag välja...;) ..då vet jag inte riktigt vad!

Kram

#5 - - Pernilla:

Bullarna luktar underbart men ingenting kan slå bebis doften...

Jättefina bilder.

Hoppas helgen varit trevlig och jag önskar en trevlig ny vecka.



Psst..

Hoppa på min fotoutmaning Veckans bild..

Man får hoppa på när man vill under veckan.

#6 - - Malin:

Åh vilken söt! Vem är bebisen? :)

#7 - - Junitjej:

Visst luktar det ljuvligt av nybakta bullar!

#8 - - Milla:

Mmmm vilka ljuvliga dofter! Fina foton och jag kan verkligen känna dofterna.

Upp