Fototriss: Sten


I Gamla stan är gatorna gjorda av sten.


Stenig strand nere i Kristiandstad


En sten med vacker dekoration i form av lavar.

Veckans tema på fototriss är Sten, och jag hade nog mer stenar i arkivet än jag trodde. Nåja dessa tre blev det och för fler bidrad gå in på fototriss.

Fotografier | |
#1 - - Annies Fotoblogg:

Jag tror jag gillar den sista bilden mest. Lavar är väldigt vackra.



Mittenbilden är också väldigt fin, men jag vet inte om jag gillar att man ser kullen eller vad det är uppe i högra hörnet... Hade varit läckert om det bara hade varit stenar på bilden :)



Och vad ska man säga om Gamla Stan, nog är det vackert där alltid.

#2 - - Gunvor:

Härliga stenar. Gillar mittenbilden med mjuka former.

#3 - - Anna:

Mycket vacker triss!



Jag tycker mycket om din andra bild, härliga former..

Men jag fascineras även av din sista bild - svårt att välja idag! Så jag väljer båda! :)



Ha det gott!

Kram Anna

#4 - - Nilla:

Jättefina bilder! Snyggt!

#5 - - NatureFootstep:

den steniga stranden blir min favorit i trissen

#6 - - Amanda:

Fina foton på sten och du har varierat dina foton bra. Jag kan inte välja ut någon som är bättre. Alla bilder har något. /Amanda

#7 - - lilalili:

Underbara bilder där jag gillar den mittersta mest.

Ha en skön kväll! Kramis

#8 - - Mitt i Fågelsången:

Steniga stränder är de bästa stränderna!

#9 - - Fotsteg i Rabatten:

jag gillar morgonstämningen som är på den översta bilden :)

#10 - - Jenny:

Fina bilder! Gillade den sista bäst. En bild som man kan sitta och studera länge.

#11 - - Emil:

gillar nog mitten bilden mest. just för att det blir så mjuka och runda former av stenarna.

Upp