Jag har två legg i plånboken

Jajamensan, för mig duger det icke med att ha ett , jag måste ha två. Jag har ju två ben också, eller hur? Ne men det har faktiskt bara blivit så. Hade ju ett "vanligt" legitimation innan körkortet och nu har jag även det. Använder så klart bara körkortet, kan inte hjälpa att jag känner mig duktig och gammal. Även fast en tant tittade skeptiskt på körkortet och sen på mig i söndags. Nåja, det här kortet tar ju egentligen onödigt med plats. Så jag funderar på att ta ut det nu, även fast det inte går ut förrän några år. Känns som slöseri. Kanske ska man lotta ut kortet till en lycklig minderårig som inte blir insläppt? Eller så ger jag det till min lillasyster, som ser ut som min tvilling, nästa vecka när hon är i Stockholm med klassen. 

Pratade med Daniel förut som hade köpt glass för 100 kr. Äntligen har Ben and Jerry's börjat säljas i högdalen så han laddade upp med en sådan, samt en citron och kaktus sorbet och en grape(?)glass. Finns det något kvar när jag kommer så kan jag ju skryta med min underbara pojkvän. 
Amanda | |
Upp