När jag har tråkigt och är trött...

...så kan jag låtsas att jag spelar piano på tangentbordet när det spelas en piano-låt på radion. Gärna ska den vara lite sorglig och mörk för då får jag med kroppsspråk också. Synd att jag inte kan spela riktigt piano, annars kunde jag ha försörjt mig på det...



Amanda | |
#1 - - Dixi:

Svar;: Det låter nice iaf :D jag ska göra en my little pony ;D

#2 - - Anonym:

båda är från h&m, men nu när jag såg att jag skulle beställa kostar frakt 30 kr och postförskott 50 och fick en rabatt 25%, så får gå till affären och köpa i stället för att annars går allt på 600 kr.

#3 - - Debbie:

Hahaha.. roligt :D

#4 - - c,:

hejsan hoppsan!

bli medlem här http://www.gratisgen.se/?ref=93259 :) <3

#5 - - baby loonia:

Hahahahah då har man verkligen tråkigt

#6 - - Lindaaa:



vilken fin blogg du har!

#7 - - Malin:

Haha...kan du inte börja lära dig piano så du kan försörja dig på det då? :P

Upp