Dags för mig att följa trenden

Har funderat ett bra tag nu ifall jag velat skaffa blogg eller inte. Men, nu har det iaf kommit en. Vet inte riktigt vad som kommer skrivas här eller om jag ens kommer komma i håg att skriva.

Söndag idag. Söndagsångest. Trodde att den bara fanns när det var skoldag dagen efter men den finns nu också. Även fast söndag är en dag då man är helt ledig så känns det som ett slut. Jag gillar fredagar mer än söndagar och då går jag i skolan/jobbar. Fredagar är början av helgen (underbar) och söndagen slutet (uscha).

Det blir inte längre än så här. Min hjärna går på högvarv och jag tänker på allt och ingenting. Men jag klarar inte av att skriva ner det. Nu ska jag gå upp på mitt rum och rensa bort skolböcker och lyssna på Lars Winnerbäck <3
Han är typ gud. Jag mår bättre av hans musik. Söndagsterapi.
Amanda | |
Upp