Lite mer medeltida

 
 
Tre bilder till från när jag fotade min syster innan hon drog iväg till Medeltidsveckan. Tycker att sånna cape:s kan vara det nästa plagget som finns, någon gång i livet får det bli att sy upp sin egna. 
Tror jag skulle känna mig sjukt powerfull att gå runt i den till vardags, eller ja, fram tills jag sveper in på tunnelbanan och tyget fastnar i dörren och den slits av.. Men annars! 
 
Tappade kanske fokus lite.. Tycker i alla fall att bilderna blev fina, såsom alltid när jag fotar syster! 
Otroligt vackert höstväder här idag, solen skiner och man får väl passa att njuta (note to self: köp D vitaminer)
Ska se om det kanske får bli lite fina höstporträtt ute idag. 
 
 
Okej en exta tanke bara, har blivit många "liggande" bilder för mig på senaste, men tycker de passar sig bättre att ha i stort format både i bloggen och annat. Nu blev det tre stående, blir ju en hel sådana bilder med liksom, men tycker inte de framgår lika bra (förutom när man printar ut) eller tänker jag helt fel? 
 
 
 
 
Fotografier | |
Upp