En sväng förbi Malmö

Var ju i Malmö en sväng och jobbade för typ två veckor sedan i fem dagar. Det var fint. Hotellfrukost i fem dagar, här kommer lite bilder från trippen:

Fick fint välkomnande när jag anlände till hotellet. Kände mig special (jag bor inte på hotell så ofta).

Det här snurrade huset hade jag som utsikt utanför IBM kontoret där jag jobbade tisdag till onsdag.

Sen fick jag se den här coola! En kokbok med bara choklad recept från IBMare i världen! Så ballt och så fina bilder i. Ville ta med den hem.

 

Hade gärna visat hur fint det var inne där men man fick inte fotografera tyvärr (var dock tvungen och smyga fram kameran och fotografera skylten).

 

Om man ville kunde man svänga runt hörnet efter jobbet och köra lite plastikkirurgi.

 

Jag satsade på glass istället. Så fantastisk god italiensk. Dör lite av tanken. Hallon sorbet och pistach. Nom nom nom.

 

En av dagarna mötte jag upp söta syster yster och gör det som systrar gör bäst. Shoppar!

 

Jag och min fina Amina

 

Sista dagen innan det var dags att ta planet hem och innan jag beställde min kaffe på engelska och sen ramlade baklänges på golvet på Waynes kikade jag lite på ett Norskt band för att fördriva tid. De var coola som fan.

 

Och där var en snabbtitt på mina fem dagar i Malmö. Det var en fin tripp men oj vad glad jag blev att få komma hem.

Amanda | |
Upp