Som studenten älskar att drömma.


1. Värsta känslan?
- Att känna sig ensam när man är omringad av människor.

2. Bästa känslan?
-  Att bara känna sig glad och lycklig i vardagen. Man vet inte riktigt varför, utan det bara är en känsla inuti som gör att man ler åt allt och världen känns lite lättare att leva i just då.

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
- Hello you, beautiful!


För er som tvivlar: Ja jag är skitsnygg när jag vaknar och har jätte långthår, för mitt hår växer så snabbt så jag måste klippa av mig det varje morgon.

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
- Winnerbäck - Hum hum från Humlegården

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
- Det är vitt vitt vitt i mitt sovrum. Förutom en fin tavla med rosa ram som min vän Cathrine gjort åt mig. funderar på att ordna en fotovägg med alla jag tycker om på. Men det har inte hänt än.

6. Vad har du under sängen?
- Skor, väskor, påsar, damm, damm och liter mer damm. Finns säkert några spännande saker där under också. Får undersökas!

7. Ser på?
-GLEE!!!! *skriker som en tjej*, älskar den serien. Äger ingen tv förövrigt, så det blir att spana på min söta lilla datorskärm.


8. Lyssnar på?
-Just nu, mammas lista på spotify, det är lite fint att lyssna på den och tänka på henne. just nu Oskar Linnros, från och med du som är fantastisk. Förövrigt är Daniel Adam-Rays skiva ett under som alla borde lyssna på.



9. Har du någonsin vart riktigt kär?
-Ja. Jag blir kär hela tiden. I saker, människor jag ser på stan, vänner.


10. Skriv nåt smart!
-Du kan vara smart!

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
- Det skulle vara fint att träffa min gammelmorfar igen, skulle vilja bjuda honom på en guinness.

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
"You have topped up successfully, to get your new balance dial 1742. You topped up by 20 EUR.

13. Vad vill du bli när du blir stor?
-Bättre än bäst och lycklig!

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
- Impulsiv, knäpp och awesome hoppas ja.

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
- Kan inte säga ett. Det finns så många. När jag var i Sverige över sommaren förra året och såg min mamma för första gången på ett halvår, när jag tatuerat mig, att dansa en lördag natt med vänner, dagen då jag och Bex drack kaffe på staden och bestämde oss för att vi skulle pierca öronen där och då, att ta en fin bild. När vi grillade i Februari förra året och det började snöa. Känns som det dyker upp nya hela tiden.


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
- musikalartist!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
- Mina lilltår, de vill ändå inte vara kvar i skorna.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
- Jag skulle flyga högre än alla andra!

19. Vad är du beroende av?
-Choklad, sällskap och tatueringar.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Sällskap, öl, och en båt så vi kan åka hem sen. Kan se oss sitta runt en lägereld på stranden om natten, någon spelar gitarr och vi sjunger till Magnus Uggla och Gyllenetider, går ner till det svala vattnet hämtar en öl.  Det skulle vara ungeför lika fint som sommaren 2010 var.

Amanda | |
Upp