Nu börjar det bli något.

Imorgon börjar jag kl 7. Så måste gå upp runt 5-5.30 tiden. Känns super roligt. Eller så inte, börjar ju bli van vid att gå upp vid 7 tiden och sen sluta innan 15. Nåja, nu ska man väl snart börja göra något för pengarna man tjänar.
Det roliga nu är att tränaren som har hand om mig har skrytit grymt mycket om hur han ska köra med mig och låta mig springa äranden hit o dit. Det lustiga är att det är han som hämtar vatten till mig, hoho. Känns så jäkla grymt att vara bossen när det är jag som är nybörjaren. Nu har han börjat hota med att jag ska få ta samtal om jag inte är snäll. Men jag har skaffat mig ett hemligt vapen så snart kommer jag få honom att springa och hämta kaffe åt mig på rasterna också.

Idag provade jag kontorskläder efter jobbet, har inte köpt någonting ännu. Men jag kommer se så grymt proffsig ut sen att det inte är klokt. Tror jag ska bli chef när jag blir stor så jag kan gå runt i proffsiga kläder och bossa över folk jämt! :D


Egentligen är det inte konstigt att det är jag som bossar över tränaren när hans blogg ser ut som ovan.
Irland | |
#1 - - Kausti:

Ingen klagar på min turtles-goomba :@



79!

Upp