Tilt Shift



Jag har gjort mitt egna lilla minatyr Stockholm. Tilt Shift är himla kul där man kan göra om sina bilder så att det ser ut som små byggmodeller. Klicka på bilden så kan du också lära dig hur man gör.
Fotografier | |
#1 - - Emelie:

åå tack:) Är du utbildad fotograf eller amatör som jag? Hur som helst så gillar jag dina bilder:)

#2 - - AnnaKK:

Hej igen!



Nu har jag provat att göra en sån här bild - och länkat inlägget hit dessutom. Hoppas att det var okej!? :-)

#3 - - Artlover:

Det låter spännande. Jag ska kolla upp hur man gör det sedan.

Hade

#4 - - Artlover:

Tack för tipset. Jag har lagt upp en ny bild, ett försök att använda sig av denna metod. Resultatet finns att beskåda på min blogg nu och har länkat dig hit av ditt tips. Tack ska du ha för tipset.

Trevlig kväll :-)

#5 - - akson:

Himla läckert!

Det måste jag testa också! :D

#6 - - Maria H:

Vilka härliga foto som du gjort om.

Tack för tipset. Måste prova det själv.

Upp