Det som händer

Inte så mycket bilder här men mycket bilder på datorn. Leker och tränar i photoshop, vilket är himla kul, fixar, lägger undan, tittar igen, fixar, provar nånting nytt. Mycket man kan göra! Svåra är ju att lära sig när det är dags att sluta och bara spara ner och göra klart. 
 
Här kommer två bilder, från början av Januari: 
 
Min fina lilla gubbe som ser mystisk ut på järnvägen. Så otroligt nöjd med denna (han tittar inte ner i backen!)
 
Min söta syster Elina, lite snabbt fotat innan hon skulle iväg på bio, tagen på "parekeringen" hemma hos oss. Lite tuffare, har lite fler bilder som har en sötare touch. De får komma sen! 
 
 

Så förutom att pyssla med bilder nu så är det mycket annat som fixas. Tredje mars flyttar jag tillbaka till Sverige efter 4 år i Dublin. Pirrigt men oj vad kul och spännande. Mycket här som ska avslutas dock, konton och liknande. Adresser som ska bytas och saker som ska bort. Ordna så att någon tar över lägenheten och för personen som tar över efter mig på jobbet. Har räknat lite med att vara arbetslös en stund när ajg kommer hem från Sverige, men vem vet, kanske inte blir så. Nästa onsdag har jag en telefonintervju om ett jobb jag hoppas mycket på. Sen blir det väl att bo med föräldrar ett tag men längtar tills jag kommer till en egen lägenhet. Då ska det minsann bli en fotohörna, skrivbord och externskärm och bara en perfekt plats att jobba med bilder på. Längtar! 
 
 
 
 
Amanda, Fotografier | |
#1 - - Fotograf Annie:

Härliga bilder :)
Vi måste ses sen när du flyttat tillbaka och fota tillsammans igen, det var ju jättelängesen :P

Svar: Tack! Jaa absolut, det får vi verkligen göra :-)
Amanda

#2 - - Fotograf Annie:

Om du kommer och hälsar på mig i Linköping så kan vi fota i studio också, och så får du hälsa på min katt :P

Svar: Det gör jag gärna! Studio är ju alltid skoj :)
Amanda

Upp