Inspirerad och lite update över livet och så

Hur otroligt är det inte att när jag är inspirerad att faktiskt blogga lite, så sitter jag på en dator utan bilder, eller där jag inte kan fixa mina bilder och lägga upp. Typiskt. Får hoppas att suget sitter kvar när jag kommer hem igen. 
 
Förra helgen fotade jag mitt första bröllop, var en riktigt rolig men intensiv dag. Bara restiden tog 1½ timme så kan säga att det var någon som somnade gott när hon kom hem sen vid 11 tiden på kvällen. Massa massa bilder blev det med, och några erfarenheter rikare, lärt mig vad jag ska tänka på till nästa gång. Har bara börjat gå igenom allt, och är riktigt nöjd med flera bilder, mer om det sen! 
 
 
 
Annars när bilderna är klara är att försöka äntligen få upp hemsidan någon himla gång, gud, var så ambitiös och fixade massa i April/Maj, sen hände det massa annat i livet och det har bara fått ligga. Hoppas dessa bröllopsbilder ska inspirera mig vidare att få klart hemsidan i alla fall. 
 
 
Fotandet har annars legat mycket i bakgrunden på senaste då jag för cirka en månad sen flyttade till min egna lilla lägenhet. Så det är mycket fix och inredning, målat om badrummet som var en hemsk mörk lila innan och så vidare. Det börjar bli ordning, men har fortfarande ett rum som står typ.. tomt.. Får se vad det blir där inne. Var ju lite "crazy" och gjorde vardagsrummet till sovrum istället, så istället för litet sovrum har jag nu ett jätte stort vilken känns väldigt bra. Så får vi se om det andra får bli vardagsrum sedan, men en soffa eller något. Eller så får det bli något helt annat. Spännande. 
 
 Här kommer en jätte stor bild på en del av sovrummet, lyckas inte göra den mindre. Massa färg är mitt motto för intredning typ, hehe, vill inte ha det vitt och sterilt. 
 
 
 
Amanda | |
Upp