Intet nytt

Jag kan ju börja med att säga att jag inte varit i Gran Canaria fram tills nu. Och som i mina senaste inlägg kan jag bara säga att efter den underbara resan så har jag bara jobbat, jobbat och jobbat. Men nu börjar det lugna ned sig lite, äntligen. Mycket processer som varit tvungna och byggas upp och många rapporter möten och nya konton på teamet. Det är fortfarande mycket kvar men när allt skitjobb är klart så borde allt bara flyta på. Sen får jag göra en massa fina excelark, och det är ju roligt. Men alla dessa tidslukande möten skulle jag kunna skippa.

Nåväl! Det roligaste som hänt är ju att jag gått från Manpower och nu är IBM anställd! Vilken lycka. 22 åriga Amanda teamleader på IBM. Ballt. Dock ställer det till problem med, mina accesser har börjat lägga av så kommunikationen till mig har varit svår senaste veckan. Irriterande men samtidigt skönt då ingen verkar tro att jag är på jobbet.
Är fotosugen som en tok med, veckan i Gran Canaria tog jag så mycket bilder, underbara känslan. Ska se om jag kan få upp lite här. Ska även tvinga alla vänner och stå modeller nu, för nu jävlar vill jag göra fotograferingar.
Och för att jag jobbat som en tok och även fått ibm kontrakt tänkte jag fira med att färga mitt hår hos frisör, för första gången hos en frissa.
Så här såg jag i alla fall ut igår när vi hade teamnight med teamet, nysnaggad, favorit hatten från Topshop och nya mega långa fjäderörhänget från H&M
Amanda | |
Upp