Macarons

Imorse vaknade jag redan kl 07.00, klev upp ur sängen jätte pigg och det är fortfarande mörkt ute. Deprimerande. Tyst började jag städa för att inte väcka Bex och sen plockade jag fram receptboken om Macarons som jag fått av mamma i julklapp. Så hela min söndag har gått åt att försöka få ihop dessa små kakor. En halv evighet har det takigt och det är knepigt som sjutton, men jag är rätt nöjd. Nästa gång kommer det säkert gå svin bra.

 

Annars idag har jag pluggat, har exams på onsdag (Service Manager University) och jag känner mig väl sådär halvt icke redo. Alls. Nåja, det går nog bra. Sen var även Kim och Jackie över på besök, de hade subway mackor med sig! Gött mos.

 

Resten av kvällen kommer spenderas med ännu mera plugg (hur sjutton gör ni som pluggar på universitet?!?! hur orkar ni?), laga mat till veckan och allmänt söndagsmysa. Sen tänkte ja få upp lite gamla bilder här under kvällskvisten med!

Amanda | |
#1 - - Fotograf Annie:

Duktig du är :)

#2 - - Emmi - pysslar och designar:

vad fina de blev, jag provade en gång och de sprack och hade sig, de gick inte ens att äta sedan. var ett mastodont tjockt lager av smörkräm på

Upp