Det här var ju inte kul

När jag var hemma i Sverige i vintras så bestämde jag mig för att frakta med stativet tillbaka till Dublin. Tack och lov för min jätte väska så fick den plats. Nu hade jag lite tid över och fint ljus i vardagsrummet, men. Så tar jag upp den och upptäcker att jag glömt tagit med den där lilla hållaren för kameran. Sjuttsingen.

Dock har jag för mig att jag suttit på en sån till övers här hemma i cirka 2 år, en som hängt med i kameraväskan. Vänt upp och ner på mitt sovrum men kan inte hitta den rackarns lilla grejen... Blir till att riva upp och ner på hela lägenheten snart, annars får jag hoppas att jag kan få köpa den separat i ett stycke fotobutik.

Jag som hade haft sådan bra måndag! Flyt på jobbet och allting. Nåväl, nu ska jag snart byta om till träningskläder. Har en gym-date med Bex och Elin klockan 5. Hurtiga brudar, nu kör vi.
Fotografier | |
Upp