I ett helt annat land

Godmorgon! kl är 06.15 och jag sitter på jobbet. Svinigt jääävla trött. Dricker kaffe och pumpar musik och hoppas vakna till liv senare. Den är veckan kommer jag inte ha något liv och inte göra annat än jobba och sova. Äh, vem försöker jag lura, det är ju det enda jag gör om veckodagarna.

Igår blev det för mycket för den här pandan, har två konton som just nu sliter i mig. Känner mig som ett skilsmässobarn med bråkande föräldrar. Måste få ett datum snart då jag kan få flytta över till nya teamet.

 

Nåja, det är väl nu det bara är och slita ihjäl sig ett tag och visa vad man går för. Hur coolt är det inte att få vara Teamleader för cirka 40 personer? Och jag är inte ens 22 än.

Sen tyckte jag det var så gulligt, min lillasyster på 12 år skulle förklara vad ja jobbar med: "Du jobbar med sån där gruppgrejs". Helt rätt!

 

Okej jag ska sluta babbla jobb innan jag tröttar ut er få som faktiskt tittar in lite här, ska se om jag kan hitta nåt kul och visa senare under dagen.

 

Bara sån där extra FYI på slutet, här ser vi även bild på mitt bruna hår! Färgerna blev dock konstiga genom webcamen. Sen har ja fått blonda slingor som jag inte vet var de kommer ifrån. Mystiskt.

Amanda | |
#1 - - pick a guess:

ditt hår ät inte brunt. älskar dig! :D

Upp