Inte alls glasögonorm

Mongo bild från några år tillbaka när mina glasögon var hela och nya.

 

Åh vad jag saknar mina glasögon. De gick sönder för cirka en månad sen, någon dag efter försvann dem.

Så nu har jag suttit utan ett tag i väntan på en optiker voucher från jobbet som inte ännu kommit. Suck.

Det har faktiskt gått bra utan dem, vissa dagar har det varit jobbigt men överlag har det inte varit några problem.

Fram tills denna vecka. Herregud säger jag bara för den spänningshuvudvärken jag haft som gjort mig illamående och som inte botas av värktabletter. Imorse trodde jag att jag skulle dö och ringde mamma i panik att skicka över mina andra som jag har hemma någonstans.

 

Nu på eftermiddagen känns det lite bättre, tack och lov. För ett tag kunde jag inte se skärmen. Hoppas mamma hittar glasögonen nu och skickar hit dem. Det är inte lätt att bo i Dublin och vara glasögonlös!

 

Nu är det hem från jobbet om 30 min, ut i solen! Sen hem och få tag i vår Landlord och försöka sänka hyran. Hoppas hoppas.

Amanda | |
Upp