Nya hela rena

Det blev dags för ett par nya skor i helgen under tiden ja köpte presenter till mina småsyskon. De andra var så trasiga så det var dax. Gjorde ett tappert försök att hitta någonting annat än converse. Men ödet bestämmer och säger att det här är vad jag ska ha. Den här gången fick det bli ett fanstasiska vinröda.

 

På torsdag åker jag och mina fantastiska skor till Sverige under helgen.

Amanda | |
#1 - - Kausti:

Vart f-n är bilderna från London!?!?! :D

#2 - - Fotograf Annie:

Snygg färg :)



Hur länge stannar du i Sverige? :P Det lär väl vara antingen kallt i de där skorna, blött eller både och? ;)

#3 - - Malin:

Åh så snygga! Och billigare än här i Sverige va? Så du ska åka hemöver alltså? :) damn, det hade ju varit kul att se dig jue!

#4 - - Malin:

sv: Åh, sicken lyx! Jag har ju inte direkt planerat det :/ men ska absolut höra av mig om jag åker upp! Du är inte i Sthlm nå eller?

Upp