Dator Krasch

Hade tänkt fortsatt posta bilder från London och lite från min Sverige helg. Men min dator sjunger på sista refrängen verkar det som. Den startar upp, jag kan logga in, hinner in på facebook, ska flytta på datorn några centimeter och bam den slocknar. Måste försöka läggga den på en kudde så den får mjuk behandling så jag kan överföra alla bilder till min externa hårddisk. 2011 års bilder har jag inte gjort kopieor på alls, hoppas hoppas hoppas jag kan få över allt.



Förövrigt skiner solen här i Dublin och det känns verkligen som vår! Så underbart, det firar vi med en öl ikväll. Torsdag = Woolshed. Det har gått så långt att Torsdag inte kallas längre, det är Woolshed idag säger vi istället. Fint. Onsdag, Woolshed, Fredag.  Har lovat Elin att sjunga på kareoken, får se hur det går.....

Snart helg så skönt, vi ska ut på en liten tripp till Wicklow (fota!) på lördag förmiddag och sen på kvällen vankas det någon fest med fri bar, like! Sen när helgen är över kommer min kära Bex hem igen.

Blev lite inspirerad av mamma när jag var hemma, så är sugen på att laga mat igen! Idag ska jag göra köttfärsbiffar!

Så där har vi en liten schysst update vad som händer i alla fall. Ska försöka fixa datorn också.


Amanda | |
#1 - - Sveinungsarah:

Thank you for producing such a down to earth site.

Upp