Laban

Här är min lilla bebis. Så söt och fin han är, till våren fyller han 7 år. Känns fortfarande som han är vår lilla knubbiga valp. Dock märks det att man fotat honom lite för mycket, då ända sättet att få honom att se mot kameran nu för tiden är att locka med leverpastej. Den lilla busen.

 

Förövrigt är jag helt slut. Jag, mamma och storebror har idag varit i Gävle och besökt IKEA och shoppat lite smått. Kan fortfarande inte vänja mig vid att ha svenskar runt omkring mig konstant. Läskigt som tusan är det. Och jag går runt som ett retard och säger: sorry, tack tack och snälla hela tiden. Nåja, nu under kvällskvisten har vi haft grannarna över på traditionella skinkmackan kvällen innan julafton. Alltid lika mysigt. Sen har vi nu suttit och slagit in julklappar tills nu ungefär. Hjälp vad mycket det blir när man är många. Men otroligt mysigt är det.

 

Ne, godnatt på er, och god jul!

Amanda | |
#1 - - Fotograf Annie:

Han är fin han din goa vovve :) Låter verkligen som om du har det mysigt. Kramar

Upp