Forever21, jag tror det är dags att pallra sitt arsle hit nu.

Jag har senaste veckorna letat som en tok i varenda skoaffär i Dublin efter boots. Jag har hittat många som jag tyckt varit snygga eller så där okej snygga, som jag kan tänka mig. Men, jag vill inte bara ha de jag kan tänka mig, jag vill bli förälskad. Så där djupt att ajg inte kan lämna affären utan dem. Och de har liksom inte dykt upp.

 

Fram tills jag nyss gick in på Forever21 hemsida och såg dessa ovan. Jag dör! Är det inte november snart? Då öppnar Forever21 butik här i Dublin! Gissa vem som kommer spendera alla pengar hon har och behöva bo på under sitt skrivbord på jobbt sen?

 

Kan ju även säga så här. Jag. Ska. Ha. De. Där. Skorna. Jag tänker kapa av mig hälen om jag inte får på mig dem. De där är mina skor.

kläder = lycka | |
#1 - - Isabella:

AAAAAAAAAAH fan vad läckra!

Upp